Tuesday, November 11, 2008

spm+cuti

salam to ya all everyone!!

i'm online at pusat sumber.....

hari ini bermulalah satu ujian paling mencabar dalam alam persekolahan, iaitu SPM abbreviation for Sijil Pelajaran Malaysia, or Malaysian Certificate of Education. Salah satu penentu kehidupan seseorang yang bergelar rakyat Malaysia. Berkisar tentang SPM nih.... bbdak smksp sangat bertuah kerana banyak program yang dianjurkan oleh pihak sekolah walaupun tidak lah sehebat sbp yang ada di Malaysia.

arini juga saya cuti....diberi pelepasan sempena spm. Jadi saya lepaklah pusat sumber. best aper...
tadi yazid (bdak skolah smksp yang pindah sms alam shah) datang....tak sangka saya....ingatkan mamat indie manerla datang kat pss nih... rupanya dia....

bagi kelas saya..plajar asramanya kena balek umah ari jumaat...sedey maa...form 3 leh balek ari rabu, form1, form2, form 4 kecuali kelas 4 ibnu sina leh balek umah ari khamis. sedey.......
nak wat camaner....da tu yang skolah tentukan....pastinya insyaAllah saya balek ari jumaat....

malam tadi ader perjumpaan dengan Papa Sam (warden, nama sbnar dia Cikgu Samat) membuat perjumpaan dengan kami, form 4 dan form 2. Bagi briefing untuk tusyen waktu cuti sekolah blan disember.....ader le jugak pnp (pemblajaran dan pengajaran kot) untuk kami yang bakal menjadi form 5 nih....eee takut nya spm.....

No comments: