Wednesday, April 21, 2010

BE MY 19099th VISITOR

salam..

cam biase la, bkk blogger, msti usha update org dlu kan.. so, scroll pnye scroll, tjumpe la blog sorang perempuan ni, nme die syue~~ (yg masih diawangan bersama nazim othman nya).

die telah berjalan-jalan di blog orang lain dan terjumpa la blog sorang doktor ni, nme die dr. faryn (oww beautiful mother - doktor tuuu). Tajuk header die, be my 19099th visitor, n 4 saper yg btuah.... jeng jeng jeng, beg tangan sembonia bakal menjadi milik anda~~ (oww gaye iklan gores dan menang)....

n klo post ni tersangkut kat hati anda, sila lah tekan banner di bawah, kot kot la korang mendapat 'tuah' 19009th visitor tu kan kan kan :D


so, klo korang interested 4 da give away, ade syarat2 nye~~

  1. mesti lah warganegara MALAYSIA (sye bkn warganegara indon, trima kasih)
  2. berumur 18tahun ke atas, tak kesah lah lelaki atau perempuan, saudara-mara ataupun tidak, yang dikenali ataupun tidak. (18 taun ni)
  3. mesti jadi follower belog saya. sudah pwn menjadi stalker
  4. letakkan banner seperti di atas di belog anda, dan link-kan balik kepada belog saya . ok~
  5. kalau dah cukup syarat-syarat-nya, dan jika ditakdir-kan anda-lah visitor yang ke 19, 099 itu, sila lah capture (print screen or snap) the required number seperti di atas be dengan gambar belog saya, dan emailkan kepada saya di faryn_farhana@yahoo.com. .. .... takdir itu di tangan Allah, kite ptt berusaha mengubahnya..??? ap yg ak merepek? tpi btul gak kan kan kan :D

so, semoga berjaya~  :D

1 comment:

Syue said...

yaaa, aku masih di awangan bersama N.O. hahahaha

good luck sarah;D