Friday, June 25, 2010

Jejak kasih

salam

sedang mengemaskini blog sementara menunggu bas pukul 3 =.=

jejak kasih?

ya, boleh dikirakan lah sebagai jejak kasih.

begini ceritanya.......

semalam, kami ScTech3 ada tutorial fizik dengan cikgu Ila. Sementara menunggu rakan-rakan menulis di papan putih solusi-solusi fizik yang bermacam-macam.... Ada peluang untuk berkomunikasi sekejap (eceh, komunikasi) 

cikgu ila: Dekat kelas ni berapa ramai orang Kelantan?

tstt3: Lebih kurang separuh, separuh lagi orang Kedah.

saya: saya orang selangor, tercampak dekat lautan kata-kata yang tak difahami. Saya orang Gombak... (perlahan saje)

+cikgu ila telinga lintah tau!

cikgu ila: Oh Gombak, dekat mane?

saya: [adelah dekat mane, disclosed information, thx]

cikgu ila: yeke? serius? fasa berapa?

saya: fasa 9/9

cikgu ila: ye? saya fasa 7

-the rest is history-

haa... kenapa jejak kasih, sebab rumah cikgu ila within walking range :)

herm.. oklah, sampai sini dulu, ana, wan n pija tak sabar nak tunggu bas =.='''

1 comment:

Melle Abadi said...

dah lah cikgu ila. nama macam nama panggilan aku kat rumah. haha