Friday, February 13, 2009

rumah dalam pagar skula...

salam..

seperti biasa saya di skula....
mengtaip post ni juga di skula.....
buat pengetahuan semua.....
saya berada 24 jam di skula....
siang malam pagi petang...
tetap berada dalam pagar skulaaa.....
siang malam pagi petang
kener jaga rumah yang berada...
dalam pagar skula...
jaga disiplinnya
jaga akademiknya
jaga kebersihannya

rumah dalam pagar skula....
rumah di mana kami belajar...
tanpa ibu bapa di sisi...
kami belajar berdikari...

rumah dalam pagar skula....
harap maaf kami ucapkan...
kepada ibu bapa yang kami tinggalkan...
kami berjuang memenuhi harapan...
yang sentiasa di ingatan...

rumah dalam pagar skula...
kami setiap hari pergi ke skula..
tiada masa untuk ponteng skula..
tiada masa untuk fly dari skula..
tiada masa untuk ponteng kelas..
dan lari mengikut pagar belakang...
kerana???
kewujudan kami sentiasa diambil berat
oleh kawan dan guru
oleh ibu bapa
dan juga...
ALLAH YANG MAHA MELIHAT..

rumah dalam pagar skula...
jika ada latihan sukan di skula...
kami wajib hadirinya...
seperti mana kami wajib menghadiri.
hari skula...
akan dicari ke lubang cacing
jika ada yang ponteng...

rumah dalam pagar skula..
sudah 5 tahun ...
saya berdikari di sini...
sudah 5 tahun ...
saya mengenali skula ini...

rumah dalam pagar skula...
maafkan saya jika...
terdetik di hati ini untuk meninggalkan mu
terdetik di hati ini untuk pergi...
pindah ke rumah dalam pagar skula lain...
pindah ke rumah baru...
pindah ke rumah yang lebih baik...

rumah dalam pagar skula..
kini saya abadikan kenangan...
sebuah kenangan paling bermakna..
buat mu..
SMK SUNGAI PUSU.....



ouh...jiwang...
tapi memang...
sudah lama......
sy tinggal di sini.........



.......
.......
ish...rindu runescape dengan DOA lak..

4 comments:

Syue said...

sarah,klu aku ade skali time ni msty best kn..
kite buat semue same2!!

www.katobengke.com said...

kalau kamu dalam pagar sekolah terus .........gmana...??
tau kamu tinggal disekolah gitu...???
bingung aq....

Sarah Alia Shahrim said...

waduh...
itu namanya asrama dong!!!

Syue said...

sarah..aku rndu sekolah ni!! :((