Sunday, December 14, 2008

carian tentang runescape di malaysia

salam....

sy pernah ceritakan tentang runescape sebelum ini...
iaitu permainan atas talian yang popular...
menduduki carta kedua dalam carian popular google selepas permainan
yg sy tidak tahu dan tidak ingat......

biarpun begitu....
kebanyakan pengguna internet malaysia
tidak banyak menggunakan google sebagai enjin carian
berdasarkan keputusan carian dalam google insight (terima kasih kepada owner blog hembusan)

berikut adalah screenshot untuk carian yang saya telah lakukan...
(malas nak taip atau copy balik)
p/s sila klik pada gambar tersebut untuk view yg lebih jelas...

1 comment:

Anonymous said...

ko bior betul...aku duk pahang..
xpenah agi jumpe bdk2 pahang main rs..
aku rase aku sorang je yg main..
ermmm..
yg paling ramai aku rase dari KL je..

*vamslayer23*